Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Oferta pracy z dnia: 2019/01/10
Oferta ważna do dnia: 2019/02/09
Pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Wrocław
Numer referencyjny: SOK/037/WMR
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Manpower (Agencja zatrudnienia – numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji.
Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Zadania:

  • Obsługa mailowa i telefoniczna klientów korporacyjnych w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury
  • Realizacja całokształtu procesów związanych z obsługą klientów
  • Przygotowywanie dokumentów zgodnie z SLA
  • Kontrolowanie poprawności rozwiązań oferowanych klientom
  • Raportowanie i monitorowanie danych

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
  • Wykształcenie wyższe – mile widziane kierunki Ekonomia/ Zarządzanie/ Finanse i rachunkowość
  • Skrupulatność
  • Znajomość programów Excel, Outlook
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w korporacji

Oferujemy:

  • Możliwości rozwoju w międzynarodowej firmie z branży leasingowej
  • Pakiet socjalny (Multisport, LuxMed)
  • Umowę o pracę na czas określony
  • Pracę od zaraz
  • Wynagrodzenie około 4500 zł brutto (zależnie od doświadczenia)
Oferta dotyczy pracy tymczasowej